2008. március 21., péntek

magyar nemzet

lehet meg vagyok kattanva
mert ha egy mondatban ezt a két szót látom vagy hallom, azonnal megyek is tovább, legyen az tv, rádió vagy ujság, akármi. a hátamon áll fel a szőr, az a sovány ami van, az is.
annyira el van csépelve ez az egész, hogy fájdalmas. már senki sem figyel, mindenki süketeket beszél.
s ha autonómiát hallok, még rosszabb
persze, ha nincs semmi konfliktus, akkor hallám csináljunk vaegyet, vagy akár többet is, s akkor van amiről semmit sem mondani, s aki azt sem érti, persze fel van háborodva

én állítom, hogy ez a világ a pénzről szól
már rég nem a nemzetekről, mert azokról csak azt hisszük, hogy azok amik, mert csak genetikai szempontból sem állja a helyét szerintem, hát még a történelem szempontjából... óóóó
nagyjából békés ember vagyok, de a nagy magyar aktivisták rendesen ki tudnak hozni a sodromból időnként, pl hol is voltak 30-an tüntetni, ja meg kormányt meg parlamentet kértek székelyföldnek. jesszus.
vajon mi a bokámtól lesz jobb ha lesz ilyesmi?

ezt valaki el kell nekem magyarázza, s én akkor elmagyarázom, hogy miért nagy idiótaság az egész ugy ahogy van.

hogy bukarestből nem osztják vissza arányosan az adót? hát vajon ha lenne székelyföldnek kormánya, meg miegymás, akkor vajon mi lenne? kb ugyanaz, sőt

én egy átlagembernek tartom magam
s egy átlagembernek teljesen elege van ebből a szarból.
azon kellene dolgozniuk, hogy mindenkinek legyen egy rendes fizetése, s ivóvize, s akkor már senkit sem fog érdekelni, hogy a helység neve hány nyelven van kiírva, vagy milyen karakterekkel. ezen kellene gondolkodni
meg azon, hogy a benzin hamarosan 5 új fakin lej lesz, ami meghaladja simán az eus árakat, de ki a faszt érdekel.
a balfaszok meg kell vegyék, mert kútvízzel nem megy a mércán

valaki magyarázza el nekem ezt a magyarságot s a nemzetet, mert valami infó nem jön át nekem

Nincsenek megjegyzések: