2008. február 26., kedd

legyen ez a legeslegelső na, a leghivatalosabbbb

Habár azt hallottam, hogy lassan kimegy divatból a blog, gomboltam az éjszaka egy nagyot s merészet, s mivel későn érő típus vagyok, lemaradva, de nem teljesen, kiterveztem, hogy lesz nekem is egy blogom. Ami tulajdonképpen, ha nem tévedek egy online napló kellene legyen, de ez nem az lesz, mint ahogy a többi sem nagyon az.
Nem akarok személyeskedni, csak el akarom magyarázni a világomat annak akit érdekel, vagy talán lehet, hogy csak magamnak, mindegy, teljesen mindegy. A véleményeim lesznek itt, teljesen mindegy miről, vagy kiről és ha valaki nem tud valamit, kérdezzen meg, mert vagy mi ketten az ikertestvéremmel mindent tudunk, főleg kimagyarázni :)

2 megjegyzés:

szerintem írta...

én is úgy hallottam, hogy már nem divat blogot írni, de ezt teljesen mindegy. azt kell csinálni ami jól esik és amikor jól esik (ha nem bánt másokat)

döme írta...

köszi, hogy mellémállsz a nagyvilágg ellen:)
s igazad van
nagyjából azt is szoktam csinálni, ami jólesik, időnként még akkor is ha bánt valakit...